понедельник, 30 марта 2020 г.

Завдання на час карантину (продовження)

7-А клас       українська мова
          31/03.  Розвиток  мовлення.  Висловити  своє враження  від прочитаного  твору або  переглянутого фільму, використовуючи  прислівники.
          02/04.  Повторення  вивченого  про прислівник.  Розбір прислівника  як частини мови. (Зразок на форзаці).  Виконати вправу 202 (виписати прислівники  й розібрати  їх як частини мови).
          03/04.   Узагальнення  й систематизація вивченого з теми  "Прислівник".  Повторити  тему, параграфи 24-32, виконати вправу264.
          07/04.  Службові частини мови.  Прийменник як службова частина мови.  Прийменник як засіб звя'зку слів у словосполученні  й реченні. Звя'зок прийменника з непрямими відмінками іменника.   Вивчити параграф 33,  вправи  266, 269, 270.
          09/04.  Види прийменників за будовою.  Непохідні й похідні прийменники.    Вивчити параграф 34, вправи 272, 273, 274.

Українська література.
           31/03.  Марина Павленко.  "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".  Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного.  Продовжити читати твір і складати план прочитаного.  Запитання  в підручнику.
           02/04.  Марина Павленко.  "Русалонька їз 7-В, або Прокляття  роду Кулаківських".  Добро і зло в повісті, у сучасному світі  та в людині.  Продовжити  роботу над  твором,  запитання й завдання  в підручнику.  Писмово: що є добро, а що зло.
           07/04.  Марина Павленко.  "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".  Роль у творі  художніх засобів.  Символічне значення  образів старовинної шафи  та чарівних коралів. Запитання  й завдання в підручнику.


8-А клас      українська  мова
          30/03.  Тема:  Речення з відокремленими членами.   Поняття  про відокремлення.  Відокремлені другорядні члени речення.  Розділові знаки при відокремлених членах.   Опрацювати  параграф  34,  частково,  тільки стор.224.   Вивчити правила,  виконати вправи 396, 397( письмово).
          01/04.  Відокремлені означення.  Вивчити  правила  на стор.225.  Виконати  вправи 398  (письмово), 399.
          06/04.  Відокремлені означення.  Тренувальні вправи.  Повторити вивчені правила, виконати вправи  401, 402,406.
          08/04.  Відокремлені прикладки.  Вивчити  правила, стор.233.  Виконати вправи  412 (письмово), 414.

Українська   література
           30/03.  Ніна  Бічуя.  "Шпага  Славка Беркути".  Образи  Славка Беркути, Юлька  Ващука,  Стефка Вуса та Лесі Теслюк.  Майстерність письменниці у змалюванні образів.   Художні особливості  твору.
            01/03.  Розвиток  мовлення.  Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути".   Коротка  характеристика   героїв твору.   Виписати портрети,  риси  характеру, вчинки героїв.
            06/04.  Володимир  Дрозд.   Життєвий і творчий шлях письменника.  "Білий  кінь  Шептало".   Проблема  свободи  і неволі,  особистості й натовпу,  дійсноті  та мрії,  людини   в суспільстві, її  знеособлення.   Прочитати  твір, скласти  план.
             08/04.   Алегоричність  образу коня  Шептала.  Запитання  й  завдання  в  підручнику.


11-Б     українська  мова
             30/03, 03/04.    Розвиток  мовлення. Підготувати  контрольний  твір - есе  про доброту, доброчинність,  чуйність у ставленні до себе й до інших.
             06/04. Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях.   Опрацювати   тему, параграф 54.  Виконати вправи 626-630 (усно),632,633 (письмово).
             10/04.  Узагальнення  й систематизація вивченого з теми: "Стилістична норма".  Повторити параграфи 45-54.  Виконати вправу637.

Українська література
            30/03.    Виразне читання  напам'ять уривка з новели  "Три зозулі з поклоном".
            03/04.   Ліна  Костенко.  Життєвий і творчий шлях поетеси.  Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм,  публіцистичність).  Опрацювати матеріал підручника,  скласти хронологічну таблицю.
             06/04.  Ліна Костенко.   "Страшні  слова, коли вони мовчать",   "Хай буде легко.  Дотиком пера..." - ліричні роздуми  про значення слова  в житті людини, суть мистецтва, його роль в суспільстві.  Виразно  читати й аналізувати поезії.
             10/04.  Ліна Костенко.  "Недумано, негадано..." - інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання.  "По сей день Посейдон посідає свій трон...":мотив єднання зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою.  Потреба наповнювати життя прекрасним.  Зв'язок з античною міфологією.  Пошуки справжнього (не оманливого) щастя.  Здатність людини протистояти дрібному й бачити щастя.  Завдання: ідейно-художній аналіз поезій,   вивчити  напам'ять одну поезію (на вибір).

           Усі теми і завдання  мають  бути  виконані в зошитах!
Із запитаннями  звертайтесь за телефоном  0953278750  або на вайбер.
             
           

Комментариев нет:

Отправить комментарий