четверг, 30 апреля 2020 г.

5 клас  Українська мова
27/04.     Розвиток мовлення.  Лист до рідної людини  з використанням звертань та вставних слів.   Стор. 210. Вправи 488-491(усно).  Вправа 492.
28/04.    Контрольна робота.  Повторити вивчене ( параграфи 38-41).  Виконати тестові завдання.
29/04.     Розвиток мовлення.  Складання інформаційного повідомлення   до шкільного веб-сайта  про  цікавий випадок із життя класу ( з використанням  вставних слів і словосполучень)..  Стор. 164.  вправа 374, 375-376 (усно).  Вправа378.
30/04.     Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв"язком.  Вивчити правила параграфа 42. Виконати  вправи 496, 497.

7-А клас
Українська мова.  
28/04.    Розвиток  мовлення.  Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом).  Вправа 417 (завдання 3).
30/04.    Розрізнення сполучників  і однозвучних слів.  Синонімічні й антонімічні сполучники.  Вивчити правила  на стор.164.   Вправи  305,306.
Українська література
28/04.     Лицар духу українського народу Олена Теліга.  Вірш " Сучасникам" як моральний заповіт нащадкам.   Ідея оптимізму й життєлюбства через художнє слово в поезії " Радість".
Опрацювати матеріал підручника, Знати про поетесу, законспектувати.  Виразно читати й аналізувати  поезії.
30/04.     Олександр Гаврош.   Життєвий і творчий шлях письменника.  " Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди  українського силача, що став чемпіоном Європи   з кількох видів спорту, об'їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.  Знати про письменника, основне записати.  Читати  текст, складаючи план. Прочитати половину тексту.

8-А клас    Українська мова
27/04.     Відокремлені  обставини.  Тенувальні вправи.  Повторити вивчене, виконати вправи   430, 433.
29/04.     Розвиток мовлення.  Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень.  Написати твір-опис своєї вулиці.
Українська література
27/04.     Юрій  Винничук.   " Місце для дракона". Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.  Вміти характеризувати образи.
29/04.     Урок позакласного  читання.  Оксана Думанська.  " Школярка з передмістя".   Прочитати твір.

11-Б клас     Українська мова
27/04.     Розвиток мовлення.   Складання  електронних листів різної  тематики.  Виконати  вправу  679.
Українська література
27/04.      Василь Стус.  Узагальнені образи  крізь призму  індивідуальної долі.  Поезія Стуса - зразок  "стоїчної" поезії  у світовій ліриці.  Вірші  "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...",    "Господи,  гніву  пречистого...".    Стан  активної позиції  ліричного героя.  Екзистенційна (буттєва)  проблема вибору,  віра в себе,надія на здолання всіх перешкод.  Упевненість  у власному виборі.  Приклад великої мужності й  сили духу.
Теорія літератури: екзистенційні ідеї  в художньому творі.
Виразно читати й аналізувати твори.  Вивчити напам"ять одну поезію (на вибір).



Комментариев нет:

Отправить комментарий